کد خبر: ۸۳۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس استان قزوین در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همه مدارس استان قزوین فردا تعطیل استبه گزارش خبرداغ ، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اظهارداشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا تمام مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه 17 آذر ماه درنوبت صبح و عضر تعطیل است.

وی بیان کرد: مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول امروز و فردا تعطیل اعلام شده بود و بر اساس تصمیم گرفته شده صلاح دیدیم سایر مقاطع تحصیلی را نیز فردا تعطیل اعلام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: البته بنابه اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیماری آنفلوانزا در استان تحت کنترل است ولی برای پیشگیری و رفع نگرانی والدین مدارس را تعطیل کردیم تا مشکلی ایجاد نشود.

رحمانی یادآورشدک سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما در اولویت قرار دارد و این دو روز فرصتی شد تا دانش آموزان استراحت کرده و از پس فردا با روحیه بهتری تحصیل خود را آغاز کنند.

وی افزود: از پس فردا دوشنبه همه مدارس باز بوده و دانش آموزان باید در مدارس خود حاضر شوند.

رحمانی گفت: از خانواده ها درخواست می شود اخبار صحیح در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس را فقط از طریق رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی و سایت آموزش و پرورش دریافت کنند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: