کد خبر: ۸۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۷
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری بیش از ۲۴۰ نفر از سردسته‌های اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در سطح استان خبر داد.

پلیس: بیش از ۲۴۰ سردسته‌ ناامنی‌های اخیر در کرمانشاه دستگیر شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهر‌های استان، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی اخیرا موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود چهار نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

جاویدان با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: آشوبگران جوانرود بین ۱۷ تا ۲۷ سال و آشوبگر دستگیر شده شهر کرمانشاه نیز ۳۲ سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودرو‌های امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیرو‌های بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی در ادامه یادآوری کرد: تاکنون بالغ بر ۲۴۰ نفر از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

جاویدان با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.
لینک کوتاه
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: