کد خبر: ۸۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۸
هزینه سفر به سوریه در گروه پنج روز و ۴ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان و همچنین در اعزام‌های گروه چهار روز و ۳ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان اعلام شده است.

سازمان حج و زیارت: آغاز سفرهای زیارتی به سوریه بعد از چند سال توقفبه گزارش خبرداغ ، با برقراری امنیت در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت پس از چندین سال توقف، از سر گرفته شد.

این سفر زیارتی در حال حاضر در دو نوبت برای اعزام‌های ۴ و ۵ روزه در نیمه دوم آذرماه به صورت محدود و هوایی پیش‌بینی شده که هزینه این سفر برای این دو گروه متفاوت است.

به طوری که هزینه سفر به سوریه در گروه پنج روز و ۴ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان و همچنین در اعزام‌های گروه چهار روز و ۳ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به این سفر معنوی می‌توانند با مراجعه دفاتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.

به گزارش فارس، سفر به سوریه قرار بود از سال گذشته برقرار شود، اما به دلیل برخی ملاحظات این امر اتفاق نیفتاد و در نهایت در هفته‌های گذشته اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی با فارس از برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به عتبات تا پایان سال خبر داده بود.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: