کد خبر: ۸۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۹
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی: افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد / این شرایط تا پنجشنبه ادامه دارد / کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه‌های حساسبه گزارش خبرداغ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در پی پایداری هوا از امروز (۳ آذرماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای کرج، تهران، اراک، اصفهان و مشهد پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط تا پنجشنبه (۷ آذرماه) ادامه دارد و موجب کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه‌های حساس می‌شود. از این رو توصیه می‌شود افراد بویژه بیماران تنفسی و قلبی، افراد مسن و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: