کد خبر: ۸۳۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۹
آخرین وضعیت مصدومان اتوبوس سانحه دیده حامل مسافران اصفهانی در لرستان اعلام شد.
آخرین وضعیت مسافرانِ تصادف اتوبوس در لرستانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان آخرین وضعیت مصدومان اتوبوس حامل مسافران اصفهانی در لرستان را اعلام کرد.

بر اساس اعلام اورژانس اصفهان تعداد کل مصدومان 25 نفر بوده و همه مصدومان به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شدند اما تعدادی از مصدومان پس از تعیین وضعیت به دیگر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

3 مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) الیگودرز، 3 مصدوم به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز، 4 مصدوم به بیمارستان هفت تیر دورود اعزام شدند، 12 مصدوم ترخیص و 3 مصدوم نیز تحت نظر هستند. وضعیت اعلام شده تا بعد از ظهر امروز است.

رئیس سازمان فوریت های پزشکی لرستان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور الیگودرز ـ ازنا 24 مصدوم برجای گذاشت.

علاالدین شیخی در ارتباط با واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور الیگودرز ـ ازنا اظهارداشت: ساعت 21:35 دقیقه شب گذشته پس از تماس با مرکز دیسپچ مبنی بر یک واژگونی یک اتوبوس در محور الیگودرز ـ ازنا (سر جاده اشرف آباد) آمبولانس‌های این سازمان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

لیست اسامی و وضعیت مصدومان اعلام شده به شرح مشخص شده در تصویر زیر است:

آخرین وضعیت مصدومانِ تصادف اتوبوس در لرستان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: