کد خبر: ۸۳۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۰
مدیرعامل بانک ملت همراه با خیل عظیم عاشقان حضرت امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین شرکت و در نشستی با سرکنسول ایران در نجف، راه های ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی که همراه با بهمن اسکندری عضو هیات مدیره، سعید نصری و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل و علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی برای شرکت در پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کرده بود، در جلسه ای با حمید مکارم شیرازی سرکنسول ایران در شهر مقدس نجف، به تشریح خدمات بانک ملت به زائران اربعین حسینی پرداخت و راه های ارائه هرچه بهتر این خدمات را بررسی کرد.
مدیران ارشد بانک ملت همچنین با حضور در مراسم راهپیمایی اربعین، همراه با سایر زائران این مراسم باشکوه، یاد و خاطره سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش، بانک ملت در راستای تسهیل امور زائران اربعین، اقدامات متعددی را از جمله برپایی موکب های پذیرایی از زائران، اعزام دستگاه های خودپرداز، ایجاد شعب کشیک و... را در دستور کار قرار داده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: