کد خبر: ۸۲۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۰
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه‌ریزی تامین امنیت کامل این بازی خبر داد.
استفاده از پلیس زن در بازیِ ایران و کامبوجبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه‌ریزی تامین امنیت کامل این بازی خبر داد.

سردار حسین رحیمی درباره دیدار میان دو تیم ایران و کامبوج که پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پلیس همچون دیگر دیدارها مسئولیت برقراری امنیت این دیدار را بر عهده داشته و امنیت آن را تامین خواهد کرد.

وی درباره حضور بانوان برای تماشای این دیدار و تمهیدات پلیس اظهار کرد: با اطمینان می‌گویم که این دیدار نیز همچون دیگر دیدارها با آرامش و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا از پلیس زن در ورزشگاه آزادی استفاده خواهد شد، گفت: در این دیدار با توجه به حضور بانوان قطعا جمع زیادی از ماموران پلیس زن برای کنترل امنیتی و تامین امنیت در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: