کد خبر: ۸۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۴۴۰
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه اعلام کرد که پرونده درگیری طایفه ای که به قتل ۶ نفر منجر شده بود، در نهایت به رضایت ختم شد.
پرونده قتل ۶ نفر به رضایت ختم شد

به گزارش خبرداغ ، «جبار تجری» روز دوشنبه اظهارداشت: نزاع به دلیل اختلاف بر سر دام و طیور بین ۲ طایفه در یکی از روستاهای کرمانشاه در سال ۱۳۹۴ رخ داد که منجر به قتل ۶ نفر و زخمی شدن تعدادی از اهالی روستا شد.

وی افزود: طبق گزارش های اولیه از طریق مراجع انتظامی پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بررسی که ضمن شناسایی قاتلان حکم اعدام صادر و استیذان آنها نیز تایید شد.


رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه عنوان کرد: پرونده در سال ۱۳۹۸ به شعبه ۳۴ شورای حل اختلاف ستاد تالیف قلوب ارجاع که با تلاش­های اعضای این ستاد، نشست­های متعدد در روستای محل زندگی و کمک های ریش سفیدان طرفین دعوا نسبت به یکدیگر اعلام رضایت کردند.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: