کد خبر: ۸۲۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۸۳
رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری ۳شرور که در محله دولت آباد پایتخت با ایجاد شرارت و عربده کشی، ۵ خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند، خبر داد.
دستگیری سه شرور محله‌ی دولت‌آبادِ تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری ۳شرور که در محله دولت آباد پایتخت با ایجاد شرارت و عربده کشی، ۵ خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ پیمان احمدی در تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۳ بامداد روز گذشته ششم مهرماه وقوع یک فقره شرارت در محل دولت آباد تهران که به منجر به تخریب شیشه خودروی ۵ شهروند شده بود، اعلام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری عامل این عربده کشی و شرارت در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر و مشاهده کردند که متهم با وصف اعتراض شهروندان همچنان در حال عربده کشی و تخریب خودروهای شهروندان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از متهمان بلافاصله دستگیر ولیکن ۲متهم دیگر از محل گریختند، تصریح کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری ۲ متهم دیگر نیز وارد عمل شدند و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز هر ۲متهم را که به هیچ یک از فرمان های پلیسی توجه نمی کردند، دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد گفت: با دستگیری ۳ متهم و حضور ۵ شاکی در محل، متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کردند که برای خود نمایی و معروف شدن در محل عربده کشی می کردند و برای نشان دادن قدرتشلن شیشه های خودرو ها را شکانده اند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: