کد خبر: ۸۲۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۷۶۲
حکم قصاص قاتلی که ۲ سال پیش به قتل یک راننده کامیون و سرقت بار خودرو او اقدام کرده بود روز پنجشنبه در زندان مرکزی اصفهان اجرا شد.
حکم قصاص قاتل یک راننده کامیون اجرا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ،حکم قصاص قاتلی که ۲ سال پیش به قتل یک راننده کامیون و سرقت بار خودرو او اقدام کرده بود روز پنجشنبه در زندان مرکزی اصفهان اجرا شد.

رییس کل دادگستری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این متهم در سال ۹۶ با مشارکت برادر خود و با هدف سرقت، اقدام به قتل راننده خودروی کامیون، سرقت بار و حریق عمدی خودروی مسروقه کرده بود.

محمدرضا حبیبی افزود: بر این اساس متهم سال گذشته در دادگاه کیفری یک استان اصفهان در خصوص اتهام قتل به قصاص نفس و در خصوص اتهام های سرقت و حریق عمدی خودرو به حبس تعزیری، شلاق تعزیری و رد عین یا مثل یا قیمت مال مسروقه محکوم شده بود که با تأیید حکم در دیوان عالی کشور و استیذان رییس قوه قضاییه صبح امروز با حضور اولیای دم و قاضی اجرای احکام کیفری اجرا شد.

وی اظهارداشت: دادگاه همچنین متهم ردیف دوم این پرونده را با عنایت به اتهام های وارده به مشارالیه به تحمل حبس تعزیری، شلاق تعزیری و رد عین یا مثل یا قیمت مال مسروقه در حق مالباختگان محکوم کرد.

رییس کل دادگستری اصفهان با تاکید بر برخورد شدید دستگاه قضایی و اشد مجازات برای این گونه افراد به کسانی که به هر نحوی قصد تعدی به جان، مال و ناموس مردم دارند هشدار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: