کد خبر: ۸۲۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد
معاون توسعه مدیریت این سازمان گفت: به منظور تکمیل زیرسامانه های خدمات دولت الکترونیک در جزیره کیش، سامانه تحت وب مکاتبات اداری آغاز به کار کرد.
سامانه تحت وب مکاتبات اداری در سازمان منطقه آزاد کیش با هدف شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.به گزارش خبرداغ به نقل از  ­روابط عمومی و امور بین­الملل سازمان منطقه ­آزاد­کیش، دکتر مسعود­توفیقی­ معاون توسعه مدیریت این سازمان­گفت: به منظور­تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی، سامانه تحت وب مکاتبات اداری دراین سازمان و شرکت ها و مؤسسات تابعه آن راه اندازی شد و از این پس بمنظور ثبت نامه و پیگیری مراحل ارجاع آن، نیاز به­مراجعه حضوری و یا پست فیزیکی نامه به سازمان و شرکت ها و مؤسسات تابعه نمی­باشد و متقاضیان در هر زمان و مکان می­توانند از طریق سامانه اینترنتیdabirkhaneh.kish.ir تصویر­نامه خود را بارگذاری کنند.

 وی افزود: در این فرایند متقاضیان پس از بارگذاری درخواست خود بر روی سامانه و دریافت شماره ثبت نامه، از طریق پیامک لحظه ای، مراحل ارجاع و پیشرفت درخواست خود را پیگیری می کنند و از جزئیات آن مطلع می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: