کد خبر: ۸۲۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۳۳۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: جراحت بیشتر مجروحان حاد نبوده و حال ۱ تن از مجروحان وخیم است.
جزئیات تصادف مرگبار در محور الیگودرز

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: جراحت بیشتر مجروحان حاد نبوده و حال ۱ تن از مجروحان وخیم است.

 عباس شرفی در این رابطه گفت: ساعت ۱۸:۳۰ شب گذشته مینی بوس حامل ۲۶ نفر از تبعه افغانی که براساس شنیده ها از قم یا دلیجان به زیارت امامزاده محمد بن حسن (ع) مشرف و در مسیر برگشت قرار داشتند در کیلومتر ۸۰ دچار سانحه شده و به دره سقوط کرده است.

علت حادثه خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است

وی با بیان اینکه بر پایه گزارش پلیس علت حادثه خواب آلودگی راننده و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است، افزود: براساس آخرین خبر تا این لحظه ۵ نفر از سرنشینان خودروی مذکور فوت شده اند و۲۲ نفر مجروح هستند که حال یک تن از مجروحان وخیم است و در بیمارستان شهر الیگودرز تحت درمان می باشند.

شرفی اظهار کرد: مینی بوس فاقد صورت وضعیت، معاینه فنی و باوجود فعالیت یک شرکت حمل و نقل در امامزاده محمد بن حسن(ع)، خارج از سیکل شرکت های حمل و نقل اقدام به جابجایی مسافر کرده و براساس اعلام پلیس راه استان، تصادف خارج از چرخه ترافیک رخ داده است. جزییات تصادف در دست بررسی بوده و متعاقبا اعلام می گردد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: