کد خبر: ۸۲۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از انهدام باند ۵ نفره قاچاقچیان در شیراز خبر داد.
دستگیری ۵ قاچاقچی مسلح مواد مخدر در شیرازبه گزارش خبرداغ  به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالله خسروانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی تریاک با استفاده از خودروهای تیزرو در محورهای فرعی شهرستان شیراز با خبر شدند.


وی افزود: پس از چند هفته اقدامات فنی، شب گذشته ماموران محل تردد خودرو متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت محورهای فرعی متواری شدند .

خسروانی با بیان اینکه ماموران جان بر کف با سرعت عمل و تدبیر مناسب موفق شدند خودرو سمند متعلق به قاچاقچیان در حالی که سرنشینان مسلح به اسلحه کلاش بودند را در یک عملیات ضربتی توقیف کنند، عنوان کرد: در بازرسی از آن خودرو، میزان 60 کیلو تریاک، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش و تعددای مهمات مربوطه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این خصوص 5 نفر قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: