کد خبر: ۸۲۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
بر اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بجستان ۱۱ نفر مصدوم شدند. این اتوبوس مسافربری حامل ۴۵ سرنشین و از قاین به سمت تهران در حرکت بود.
واژگونی اتوبوس در بجستان ۱۱ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرداغ، معاون فرماندار بجستان گفت: بر اثر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در این شهرستان ۱۱ نفر مصدوم شدند.

حسین اسدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این اتوبوس مسافربری حامل ۴۵ سرنشین و از قاین به سمت تهران در حرکت بود که صبح امروز در حوالی روستای سردق بجستان از جاده منحرف شد.

وی ادامه داد: مصدومان این سانحه توسط آمبولانس‌های اعزامی از پایگاه‌های اورژانس بجستان و سردق به بیمارستان آیت الله مدنی این شهرستان انتقال یافتند.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۵ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: