کد خبر: ۸۲۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۳۶۰
رئیسی در دیدار با علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان:
رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر به استان زنجان با علما، نخبگان و برگزیدگان این استان گفت: زمین‌خواری، رودخانه و بستر آن را مورد تجاوز قرار دادن و دست‌اندازی به ثروت‌های ملی از ناحیه هر شخصی و دارای هر جایگاهی باشد، خلاف عدالت است.
موضوع شرکت‌های هفده‌گانه مورد بررسی قرار می‌گیرد/ در مورد دست‌اندازی به اراضی، کارگروهی از مسئولان اجرایی و قضایی تشکیل شودبه گزارش حبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم  رئیسی رئیس قوه قضاییه در دیدار با علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) به مردم عزیز، با بصیرت و دلداده به اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: حقیقتا واژه شور و شعور حسینی برای مردم و استان شهید پرور زنجان واژه به حقی است، مردمی که به تدین، اخلاص، دلدادگی به دین و ارزش‌های دینی و عشق به انقلاب و ارزش‌های انقلاب و ولایتمداری معروف و زبانزد هستند.

وی با اشاره به اظهاراتی که در ابتدای جلسه از سوی نمایندگان اقشار مختلف مطرح شد خطاب به حاضرین در جلسه ضمن استقبال از دریافت و نظرات آن‌ها، افزود: اگر نکته‌ای به ذهنتان رسید که باقی مانده است بعدا مرقوم بفرمایید. در فضای ارتباطی رسانه‌ای دیجیتال خط‌های ارتباطی دارم که مطالب به بنده منتقل می‌شود و هم گزیده‌ای از نامه‌ها که روی سخن آن با خودم است و مطلع شدنم از آن حتما مفید فایده خواهد بود، در جریان قرار می‌گیرم.
 رئیسی با بیان اینکه باید اجرای عدالت شود، گفت: شاید در مفاهیم دینی ما هیچ مفهمومی به این فراگیری و گستردگی بعد از توحید وجود نداشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: