کد خبر: ۸۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۴۴۵
پیام تسلیت دکترمظفری به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر محرم از راه می رسدتا عاشقان حق و حقيقت درسوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وشهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصرینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.

ماه محرم فرصت همنوایی با كاروان كربلا و احیاء شور و شعورعاشورايي است تا درطنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، لختی درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار،آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.

مراسم عزاداري محرم امسال در جزیره کیش این جنوبي ترين بخش از ايران اسلامي نیز با حضورهيئت های مذهبي و اقوام مختلف ايراني به نمونه اي كامل ازآداب و رسوم ايرانيان درعرض ارادت به خاندان آل محمد علیهم السلام تبديل شده و با شكوه خاصي برگزارمی شود.

با امیدبه اینکه به تأسي از رهروان راستين نهضت حسيني، از تعزيت اين ايام براي بیداری و بصیرت در راه احياي دين خدا بهره جوييم، عزت و سربلندي اسلام و مسلمين را از ايزد منان خواستارم.

                                                                                                        

                                                                                                               غلامحسین مظفری

                                                                                                      مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: