کد خبر: ۸۲۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۶۵۵
در آستانه دیدار تراکتور و پرسپولیس، شهرداری تبریز دست به یک اقدام جالب فرهنگی زده و با قراردادن یک ایستگاه ته سیگار در سطح شهر، از افراد سیگاری خواسته تا با انداختن ته سیگار خود، نتیجه این دیدار حساس را پیش بینی کنند.
به گزارش خبرداغ ، ته سیگار، پسماند ظاهرا کوچکی است که به راحتی در هر جایی رهایش می‌کنیم  و فکر می‌کنیم که کار تمام شده است، در حالی که ماجرا تازه شروع شده است. از کوچه‌ و خیابان تا پارک ها و مناطق خارج شهر ته ‌سیگار دیده می‌شود. معضل و دردسرهای ‌سیگار تازه بعد از دود کردن آن چند برابر می شود. دود و ایجاد حرارت و حتی خاکستر سیگار که خود منشا آلودگی زیست محیطی است. اما رها کردن ته مانده آن فاجعه ای در پیش روی انسان قرار می دهد.

 

حال در آستانه دیدار تراکتور و پرسپولیس، شهرداری تبریز دست به یک اقدام جالب فرهنگی زده و با قراردادن یک ایستگاه ته سیگار در سطح شهر، از افراد سیگاری خواسته تا با انداختن ته سیگار خود، نتیجه این دیدار حساس را پیش بینی کنند.

 

گفتنی است تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۵ فردا جمعه در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: