کد خبر: ۸۲۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۶۳۸
رییس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: سارق زندانی که با تهدید و تیراندازی از بیمارستانی در تبریز فرار کرده بود، توسط نیروهای این پلیس در خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.
سارق فراری از بیمارستان تبریز دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ صابر عباس زاده روز چهارشنبه افزود: سارق حرفه ای که به جرم سرقت منزل روانه زندانی بود، ۲۳ مرداد ماه سال جاری به منظور درمان و آنژیو گرافی قلبی به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شد، اما با همکاری یکی از همدستانش از بیمارستان فرار کرد.

وی ادامه داد: این متهم پس از تهدید ماموران همراه و عوامل پرستاری و نگهبانی بیمارستان و تیراندازی هوایی با زورگیری یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود.

سرهنگ عباسزاده گفت: ماموران آگاهی آذربایجانشرقی، رد متهم را در خرم آباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و را دستگیر و به تبریز انتقال دادند.

ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: