کد خبر: ۸۲۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۲۱
مراسم دیروز همایش «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی» که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد یک حاشیه پر رنگ و قابل تأمل داشت.
انتقاد از حضور زنان بدپوشش در یک همایش دولتیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه کیهان: مراسم دیروز همایش «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی» که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد یک حاشیه پر رنگ و قابل تأمل داشت.

دیروز همایشی تحت عنوان «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی»، با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان دولتی در تهران برگزار شد. جدای از موضوع و اهداف این همایش، حضور تعدادی از بانوان با پوشش‌های غیر متعارف در بین شرکت‌کنندگان و عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی آنها، اتفاق عجیبی بود.


تا کنون از کم کاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی که موظف به اجرای «قانون عفاف و حجاب» هستند، سخن زیاد گفته شده است اما این بار مسئولان دولتی به جای عمل به این قانون خود مروج بی‌حجابی و زیر پا گذاشتن قانون شدند.

مشخص نیست این نوع پوشش‌های غیر متعارف مربوط به زنان روستایی کدام مناطق است که تا کنون در مراسمات بومی و مرتبط با روستائیان دیده نشده است. آیا با فرض اینکه این زنان روستایی هم باشند، باید به صرف روستایی بودن با هر پوشش و وضعیتی در یک مراسم رسمی تحت عنوان دستاوردهای روستائیان حضور پیدا کنند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: