کد خبر: ۸۲۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
یک منبع آگاه از دستگیری ۵۲ دختر و پسر در پارتی شبانه در ساری خبر داد و که از این تعداد ۲۹ نفر پسر و ۲۳ نفر هم دختر بودند.
دستگیری ۵۲ زن و مرد در مهمانی خصوصی در ساریبه گزارش خبرداغ، یک منبع آگاه از دستگیری ۵۲ دختر و پسر در پارتی شبانه در ساری خبر داد و که از این تعداد ۲۹ نفر پسر و ۲۳ نفر هم دختر بودند.

این منبع آگاه با بیان اینکه این افراد عموما دختران و پسران جوان بودند، افزود: وضع ظاهری این افراد نیز بسیار نامناسب بوده است.

وی با تاکید بر مراقبت خانواده‌های که فرزندان جوان و نوجوان دارند، تصریح کرد: بازداشت و یا دستگیری افراد هنجارشکن را جزو ارزش نمی‌دانیم و معتقدیم که باید از ظرفیت و جوانانی، شور، نشاط و هیجان این جوانان باید در جای درست استفاده کرد نه اینکه در قالب عده‌ای هنجارشکن و انجام دهنده رفتار خلاف عرف اجتماعی و دینی معرفی شوند.

این منبع آگاه با بیان اینکه زمانی که نهادهای فرهنگی کارشان را به درستی انجام ندهند و همسویی و نظارت درست بر رفتار نهادهای آموزشی و فرهنگی نباشد، کار دستگاه قضایی و انتظامی که در حلقه آخر اجرای قوانین قرار دارند، زیاد می‌شود، متذکر شد؛ از متولیان فرهنگی تقاضا می‌شود، در حوزه فرهنگ و مسائل مرتبط با آن دقت زیادی به خرج دهند.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: