کد خبر: ۸۲۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۴۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید و پژو 206 به یکدیگر در آزاد راه کرج – قزوین، 4 مصدوم و 2 کشته بر جای ماند.
حادثه در آزادراه کرج-قزوین 2 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرداغ ، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه در تشریح این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110مبنی بر تصادف خودرو پراید و پژو 206 در باند شمالی آزاد راه کرج – قزوین در محدوده شهرک هیو شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه و بررسی صحنه متوجه شدند که بر اثر این حادثه راننده و 3 سرنشین خودروی پژو 206 مصدوم و 2 سرنشین خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ فضلی علیشاه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: با حضور ماموران پلیس راه و عوامل اورژانس صحنه تصادف مدیریت و عبور و مرور به حالت عادی بازگشته است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: