کد خبر: ۸۲۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۹۳
این افراد از طریق غصب عناوین حقوقی و ادعای اعمال نفوذ در مراجع قضایی اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد می‌کردند.
دستگیری باند کارچاق‌کنی در دستگاه قضایی البرزدادستان کرج از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری و کارچاق‌کنی در دستگاه قضایی استان خبر داد.

‌به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حاجی رضا شاکرمی در این باره اظهار کرد: اخیرا اعضای باند کلاهبرداری و کارچاق‌کنی در دستگاه قضایی تهران و البرز دستگیر و بازداشت شده‌اند.

وی ادامه داد: این افراد از طریق غصب عناوین حقوقی و ادعای اعمال نفوذ در مراجع قضایی اقدام به اغفال و کلاهبرداری از افراد می‌کردند.

‌دادستان کرج توضیح داد: برای شناسایی شکات و مالباختگان احتمالی، دستور لازم برای انتشار تصاویر این افراد در رسانه‌ها صادر شده است.

وی گفت: کسانی که مورد اغفال این افراد فرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت می‌توانند به بخش امور جنایی و جرایم خاص دادسرای عمومی و انقلاب کرج مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: