کد خبر: ۸۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۳
اخبار منتشره در برخی کانال‌ها، شبکه ها و فضای مجازی یزد مبنی بر صدور رأی پرونده فوتبالیست‌های اعزامی به گرجستان تکذیب و گفته شد، هنوز حکمی در این ارتباط صادر نشده است. ۳۲ بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر یزد دهم مرداد سال ۹۷ در ۲ گروه ۲۰ و ۱۲ نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو راهی تفلیس پایتخت گرجستان شدند. در حاشیه این اردو « محمدحسین ورمزیار» و « امیرمحمد کاربخش» غرق شدند که موضوع همچنان در حال بررسی است.
دادگستری یزد: هنوز حکمی برای پرونده فوتبالیست‌های غرق شده در گرجستان صادر نشدهبه گزارش خبرداغ، اخبار منتشره در برخی کانال‌ها، شبکه ها و فضای مجازی یزد مبنی بر صدور رأی پرونده فوتبالیست‌های اعزامی به گرجستان تکذیب و گفته شد، هنوز حکمی در این ارتباط صادر نشده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دادگستری استان یزد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرونده همچنان در مرحله رسیدگی قرار دارد، چنانچه رایی از سوی دادگاه صادر شده باشد، اطلاع رسانی می‌شود.

حسین عباس‌زاده ادامه داد: برخی کانال‌ها در این خصوص اخباری منتشر می‌کنند که اصلا صحت ندارد.

۳۲ بازیکن عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر یزد دهم مرداد سال ۹۷ در ۲ گروه ۲۰ و ۱۲ نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو راهی تفلیس پایتخت گرجستان شدند.

در حاشیه این اردو « محمدحسین ورمزیار» و « امیرمحمد کاربخش» غرق شدند که موضوع همچنان در حال بررسی است.

فوتبال به عنوان محبوب‌ترین ورزش کشورمان، علاقه‌مندان زیادی در بین خانواده‌های ایرانی دارد و به تبع آن افراد و گروه‌هایی به دنبال سودجویی از این موضوع هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۳۳ مدرسه فوتبال و فوتسال دارد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: