کد خبر: ۸۲۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۳۷۱
رئیس اسکودا:
رئیس اسکودا گفت: شاید اگر ما در مجموع دستگاه‌های عمومی را بررسی کنیم کانون‌های وکلا در زمره نهادهای اولیه برای توجه به منافع ملی هستند.
کانون‌های وکلا در زمره نهادهای اولیه برای توجه به منافع ملی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مرتضی شهبازی‌نیا در نشست امروز کانون وکلا گفت: کار ما و خبرنگاران شبیه به هم است و پیوند وسیعی میان نهاد وکالت و خبرنگاران وجود دارد. اتحادیه کانون‌های وکلا چیزی جز کانون‌های عضو اتحادیه و ساختاری مستقل از کانون‌ها نیست و بودجه را کانون وکلا تامین می‌کند.

وی افزود: تشکیل جلسات اتحادیه در طول سال بارها انجام می‌شود و کانون‌های وکلا الان در اوج انتقاد هستند و در مقابل حوزه‌ای یکپارچه هستند.

رئیس اسکودا گفت: شاید اگر ما در مجموع دستگاه‌های عمومی را بررسی کنیم کانون‌های وکلا در زمره نهادهای اولیه برای توجه به منافع ملی هستند. فکر نمی‌کنم هیچ نهادی در بحث اشتغال مانند نهاد وکالت فعال باشد. دو سال کارآموز را تربیت می‌کند و در مقابل بدون ریالی اعتبار این اقدام توسط کانون‌های وکلا صورت می‌گیرد.

این حقوقدان گفت: تمام کارهای این صنف با نهایت دقت و سختی توسط خودشان انجام می‌شود. کانون‌های وکلا از بهترین مالیات پرداخت‌کنندگان هستند. وکلا از تامین اجتماعی محروم هستند درحالیکه در سطح دنیا خدمات معاضدتی رایگان به وکلا ارائه می‌دهند.

شهبازی‌نیا گفت: کانون‌های وکلا به صورت حداکثری به دنبال تعامل هستند. اینکه در راستای منافع ملی کانون وکلا از همه فارغ التحصیلان عضو بگیرد، امکان‌پذیر نیست. افراد با اعتماد به پروانه وکلا جان و مال خود را در اختیار وکلا قرار می‌دهند. مهمترین نفع ملی این است که قانون درست اجرا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: