کد خبر: ۸۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۶
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سانحه رانندگی بلوار هاشمیه در شهر مشهد ۴ تن شامل دو خانم و دو کودک، جان خود را از دست دادند.
سقوط یک جرثقیل بر سر مردم در مشهد / دو زن و دو کودک فوت کردند

به گزارش خبرداغ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سانحه رانندگی بلوار هاشمیه در شهر مشهد ۴ تن شامل دو خانم و دو کودک، جان خود را از دست دادند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این سانحه اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در بلوار هاشمیه شهر مشهد، ستاد فرماندهی، بلافاصله گروه‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های 23 _26_ 7 _8_6_ را بلوار هاشمیه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو جرثقیل پس از انحراف از مسیر خود با تعدادی از خودروها برخورد کرده و متاسفانه منجر به جان‌باختن ۴ نفر که دو خانم و یک کودک و یک نوزاد و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شده است. گفتنی است سه تن از مصدومان سرپایی بوده و حال یک نفر دیگر وخیم اعلام شده.

عزیزی ادامه داد: هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال امدادرسانی به مصدومان این سانحه رانندگی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: