کد خبر: ۸۲۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار خبر داد.
جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچی سیگاربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کرمانشاه با نظارت و کنترل دقیق محور های ورودی به کرمانشاه در ایست و بازرسی محور قزانچی کرمانشاه به یک خودرو باری مشکوک و پس از بازرسی دقیق در زیر تره بار انواع سیگارت خارجی که به طور ماهرانه ای زیر محموله جا سازی شده بود کشف و پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع شد و پس از رسیدگی و احراز تخلف، تهم به ضبط کالا و پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بنا به گفته جودکی، یک متهم در پرونده دیگری برای قاچاق ۲۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: