کد خبر: ۸۱۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۹
رییس پلیس راه مازندران در مورد وضعیت محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: در حال حاضر همه راه های تردد مازندران باز است.محور کندوان از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲ بامداد سمت شمال به جنوب و از ساعت ۱۵ از سمت کرج به مرزن آباد تا ساعت ۲ بامداد یک طرفه خواهد شد.
کندوان فردا یکطرفه خواهد شد

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان در روز جمعه ۱۴ تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، علیرضا قدمی  در مورد وضعیت محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر همه راه های تردد مازندران باز است.

وی تصریح کرد: محور کندوان از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲ بامداد سمت شمال به جنوب و از ساعت ۱۵ از سمت کرج به مرزن آباد تا ساعت ۲ بامداد یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در محور هراز نیز از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب امروز پنجشنبه ۱۳ تیر و فردا جمعه تردد کامیون ممنوع خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: