کد خبر: ۸۱۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
پورمحمدی:
جلسه شورای قضایی استان که با حضور حجت‌الاسلام پور محمدی مشاور عالی قوه قضاییه و دبیر کل جامعه روحانیت و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه معاونان خود بعضی از قضات محاکم حقوقی وکیفری و مدیران کل سازمان های تابعه دادگستری این استان برگزار شد.
امیداوریم سیر تحول قوه قضائیه به سمت تعالی برود/ باید اقداماتی انجام شود تا نگاه مردم به دستگاه قضایی تغییر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در ابتدای این جلسه گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، نام شهید بهشتی (ره) و شهدای گرانقدر قوه قضاییه را گرامی داشت و اظهار داشت: در این برهه از زمان که گردش اطلاعاتی در سطح دنیا بسیار مهم شده است به حمدا... دنیا در مقابل عظمت مردم ایران اسلامی و توانمندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شگفت است و با همه تحریم های شدید ملت با مقاومت و بردباری در مقابل دشمن ایستاده اند و میدان را خالی نمی کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: موضوعات فرهنگی و افزایش بصیرت دینی، فرهنگی ،سیاسی و همچنین تکریم ارباب رجوع موضوعات مهم و اساسی است که اکنون مورد توجه قوه قضاییه می باشد .

گروسی در ادامه افزود : برنامه تحولی در قوه قضاییه در حال تحقق است و باید همگی دست به دست هم دهیم و این برنامه تحولی را اجرایی کنیم به حمدا... در هفته قوه قضاییه در این استان برنامه های خوبی برگزار شد و مسئولین قضائی بصورت موثر در بین مردم حاضر شدند و عملکرد دستگاه قضایی را به عموم مردم ارئه نمودند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان در پایان سخنان خود نیز به اقدامات صورت گرفته در استان برای رونق تولید اشاره کرد و گفت : جلسات متعددی با بانک ها و واحدهای تولیدی و مسئولین مربوطه برگزار شده است تا از تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی جلوگیری شود و بانکها را با اقدامات مناسب ،که به نفع مردم و رونق تولید باشد ، مجاب کردیم که واحد های تولیدی را حمایت و مدارا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ، مشاور عالی قوه قضاییه و دبیر کل جامعه روحانیت و وزیر سابق دادگستری بعنوان سخنران دیگر این جلسه گفت : امیداوریم سیر تحول قوه قضاییه به سمت تعالی برود و برقراری امنیت در کشور یک امر اتفاقی نمی باشد بلکه در سایه تلاشها و زحمتهای نهادها و ارگانهای مختلف اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ظرفیت توسعه و پیشرفت با تلاش قشر عظیمی از فعالان و تلاشگران در کشور شکل گرفته و با همه موفقیت‌هایی که در عرصه های مختلف در کشور کسب شده است کافی نیست و رضایتمندی کامل مردم را نتوانستیم جلب کنیم ، باید تلاش مسئولان مضاعف تر و بیشتر باشد تا مردم احساس رضایت کنند.

دبیر کل جامعه روحانیت در ادامه افزود : در جهت جلب رضایت مردم باید اقداماتی در دستگاه قضائی انجام شود تا نگاه مردم به دستگاه قضایی تغییر کند و این امر در گروه ارائه خدمات مطلوب و اطلاع رسانی درست میسر خواهد شد.

مشاور عالی قوه قضاییه در پایان سخنان خود عنوان کرد: باید اندیشه پیشگیری را خصوصاً در قوه قضائیه نهادینه، عملی وکاربردی کنیم سپس یکی از مشکلات اساسی دستگاه قضایی کشور که تعداد کثیر پرونده ها می باشد با برنامه ریزی های مناسب این مشکل را حل کرده و کارهای بنیادی و اساسی انجام دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: