کد خبر: ۸۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: داروهای لاغری بدون استاندارد کشور و عرضه شده در آرایشگاه ها، باشگاه ها و عطاری ها دارای عناصر شیمیایی روان گردان شیشه است.
هشدار؛ داروهای لاغری فاقد مجوز، دارای شیشه هستند

به گزارش خبرداغ  به نقل از جام نیوز، مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: داروهای لاغری بدون استاندارد کشور و عرضه شده در آرایشگاه ها، باشگاه ها و عطاری ها دارای عناصر شیمیایی روان گردان شیشه است.

محمد ترحمی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان به ترویج ماده شیشه برای لاغری در آرایشگاه و باشگاه های زنانه اشاره کرد و افزود: مصرف این مواد به طور شدید در حین کاهش اشتها، اعتیادآور و توهم زا است.

وی بیان کرد: مرجع تهیه هر گونه داروی لاغری باید داروخانه های کشور باشد و بانوان مطمئن باشند موادی که بدون تحرک سبب لاغری آنان شود، مواد شیمایی است که می تواند آنها را به دام اعتیاد گرفتار کند.

ترحمی ابرازداشت: شهروندان مراکز غیرمجاز داروهای لاغری را به مراجع قانونی اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: