کد خبر: ۸۱۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس گفت: نشست زمین در محدوده خط لوله انتقال گاز از ایستگاه تقلیل فشار فردیس منجر به وقوع انفجار و حریق شد.
انفجار لوله گاز در فردیس به دلیل نشست زمین

به گزارش خبرداغ ، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس گفت: نشست زمین در محدوده خط لوله انتقال گاز از ایستگاه تقلیل فشار فردیس منجر به وقوع انفجار و حریق شد.

یوسف ذکایی اظهار کرد: خط لوله گاز واقع در بلوار بیات به سمت شهرک ناز جنب پارک تندرستی، دچار وقوع انفجار و حریق شد که دلیل آن نشست زمین در محدوده خط لوله انتقال گاز بود.

وی با بیان اینکه زمان اطلاع از حادثه ساعت ۷:۰۸ بود و عملیات اطفاء حریق تا ساعت ۸:۰۵ به طول انجامید ، افزود: چهار دستگاه خودرو آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از حدود یک ساعت عملیات، حریق اطفاء به پایان رسید.

به گفته ذکایی در این حادثه از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد و در حال حاضر محل ایمن سازی گردیده است و کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: