کد خبر: ۸۱۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۵۲۶
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی تأکید کرد: از ارجاع موارد اختلافی با رسانه‌ها به نهادهای قضایی جلوگیری شود.
بخشنامه جدید آموزش وپرورش: از رسانه‌ها شکایت نکنید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در دستورالعملی تأکید کرد: از ارجاع موارد اختلافی با رسانه‌ها به نهادهای قضایی جلوگیری شود.

به گزارش خبرداغ ، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، دستورالعملی را مبنی بر جلوگیری از ارجاع موارد اختلافی با اصحاب رسانه به نهادهای قضایی، خطاب به استان‌ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تقویت و حمایت فضای نقد آزاد در سطح کشور و کمک به ارتقای فرهنگ پرسشگری در حوزه‌های رسانه به عنوان یکی از رویکردهای جدی مدنظر دولت محترم در برنامه‌های عملیاتی حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، شایسته است هر گونه اختلاف با اصحاب رسانه در کمیته‌ای با حضور افراد زیر مورد بررسی و مسائلی فی ما بین با توافق حل و فصل شده و از ارجاع آن به نهادهای قضایی جلوگیری به عمل آید.

اعضای کارگروه حل اختلاف شامل این افراد هستند؛ مدیرکل استان (رییس)، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی (دبیر)،رئیس حراست (عضو)، رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات (عضو)،نماینده رسانه‌ها.

مشابه این کارگروه در شهرستان‌ها و مناطق استان نیز تشکیل و شروع به کار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: