کد خبر: ۸۱۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
غلامحسین اسماعیلی گفت: پرونده قتل مرحوم میترا استاد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شد و امروز کیفرخواست متهم این پرونده صادر شد و اول هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری یک استان جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه: پرونده قتل «میترا استاد» اول هفته آینده به دادگاه کیفری ارجاع می‌شود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده قتل مرحوم میترا استاد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شد و امروز کیفرخواست متهم این پرونده صادر شد و اول هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری یک استان جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه نشست امروز مسئولان عالی قضائی گفت: پرونده قتل مرحوم میترا استاد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شد و امروز کیفرخواست متهم این پرونده صادر و اول هفته آینده این پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: