کد خبر: ۸۱۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: هزینه نگهداری هر معتاد متجاهر ۲۶ هزار تومان در روز است.
هزینه نگهداری هر معتاد متجاهر روزانه ۲۶ هزار تومان است

به گزارش خبرداغ، علی شمشیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان توسط این ستاد هزینه نگهداری معتادان متجاهر ماده ۱۶ شد.

وی در ادامه حلقه گمشده درمان معتادان متجاهر را اشتغال بعد از درمان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس برای اینکه معتادان نجات یافته دوباره به اعتیاد رو نیاورند، یکی از اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش و ایجاد اشتغال این افراد است.

وی سوله‌های ماده ۱۶ کرمانشاه را برای بحث آموزش قدیمی دانست و افزود: باید برای احداث سوله‌های جدید و تعمیر و تجهیز آنها از محل اعتبارات استانداری اعتبار تخصیص داده شود.

شمشیری در ادامه با بیان اینکه آموزش پیشگیری از اعتیاد از مهدکودک‌ها تا دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنعتی در دستور کار این ستاد است، گفت: مهم‌ترین مقوله مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: