کد خبر: ۸۱۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۱
پیروز حناچی شهردار تهران درباره موضوع انتقال موسسه همشهری به زیرمجموعه دفتر شهردار و انتقاداتی که در این باره مطرح شده تصریح کرد: این موسسه از گذشته براساس تشکیلات شهرداری زیر نظر دفتر شهردار بوده است.
حناچی: «همشهری» از گذشته زیرنظر دفتر شهردار بوده استبه گزارش خبرداغ ، وی روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از 14 طرح شهری منطقه 9 پایتخت در جمع خبرنگاران افزود: اما این موسسه همیشه شخصیت مستقل حقوقی خود را داشته است.
شهردار تهران همچنین درپاسخ به اینکه آیا قرار است سید مناف هاشمی (استاندار معزول گلستان) را به عنوان معاون خود منصوب کنید؟ اظهارداشت: خیر.

تشکیلات شهرداری محدود می شود

حناچی در ادامه با بیان اینکه کلیات لایحه اصلاح ساختار شهرداری آماده شده است و بزودی برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارایه می شود؛ گفت: براین اساس تشکیلات و ساختار سازمانی شهرداری محدودتر می شود.

وی در خصوص کاهش تعداد معاونت های شهرداری نیز اظهارداشت: پیش از این، کاهش تعداد معاونت ها از 9 مورد به شش معاونت ابلاغ شده بود که اکنون این محدودیت برداشته شده است.

حناچی افزود: اما در لایحه ساختاری جدید تعداد معاونت ها کاهش پیدا کرده است و معاونت هایی که فعالیت آنها به یکدیگر نزدیک است در هم ادغام می شود.

به گفته شهردار تهران کاهش تعداد معاونت ها سبب افزایش انسجام در بدنه شهرداری می شود.
وی در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز یادآور شد: کلیات این لایحه در مجلس به تصویب رسیده و برای شور بیشتر به کمیسیون مربوطه برگشت داده شده است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: این لایحه نسبت به گذشته مسیر بهتری را طی می کند.

 ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
اینجانب تاکنون فقط نام شرخر را شنیده بودم اما بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ یکی از بی رحم ترین آنان نصیبم شده است دلم می خواهد برای مقابله با این شرخر بی رحم که با انجام دادن اعمالی و انجام ندادن اعمالی قصد زدن ضربه بزرگ مالی به اینجانب را دارد بهترین وکیل رسمی دادگستری را برای مقابله با آن شرخر در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ساعت ۰۹:۳۰ به شعبه ۱۷ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شیراز معرفی نمایم اما چه کنم که از لحاظ مالی فقیرم تلفن همراه ۰۹۱۷۱۲۰۶۶۴۰
اینجانب روز و ساعت فوق الذکر بدون وکیل با چند دقیقه تاخیر در جلسه دادگاه حاضر شدم جناب شرخر شخصا تشریف نداشتند اما وکیل اش آمده بود اینجانب با توجه به شرایط خاصی که دارم (جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس هستم و همسر و فرزندانم التماس کرده اند که حرفی نزنم که برای درخواست اعسار از دادگاه مربوطه بعد از صدور حکم محکومیت همه چیز را خراب کرده باشم که حتی بهترین وکیل نیز نتواند آن را درست کند که به احترام همسر و فرزندانم با زحمت زیادی خود را کنترل کردم و مختصر حرفی بیشتر نزدم تا پرونده از وضعیت طبیعی خود خارج نشوم و توانستم بر حال بدم پیروز شوم که وکیل شرخر نیز با موادی از قانون تجارت در دفاع از موکل خود اینجانب را محکوم کردند که صورت جلسه شد و در نهایت به امضاء حاضرین در جلسه رسید که در پرونده موجود می باشد) اما در کل که فکرش را می کنم در این دنیا که حق با کسی است که پول دارد شخصی که پول ندارد حق هم ندارد چه در حکومت اسلامی باشد چه در حکومت غیر اسلامی باشد در عالم واقعیت این وضعیت عادلانه نیست اما بعد از این ضرر و زیان سنگین که تا زنده هستم هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد یاد گرفتم که هرجایی که بخواهم بروم و هرکار شفاهی را که بخواهم انجام بدهم باید دو نفر مرد (همان آقا با سن و وضعیت قانونی طبیعی ) یا چهار نفر زن (خانم با سن و وضعیت قانونی طبیعی) را همراه خود ببرم تا هر حرفی که شفاهی برزبان آن شخصی که به ایشان مراجعه کرده ام جاری می شود قانونی و محکمه پپسند شود. اینجانب قبول دارم که چک برگشتی دارم و با این که آپارتمانم را شرکت سازنده تحویل نداده است تا با رهن دادن آن بتوانم وجه چک را فراهم نمایم بازهم که اینجانب نمی خواهم تا وجه چک برگشتی ام را به ذی حقی اولی که چک ام را به ایشان واگذار کرده اند پرداخت نکنم اما برای کشوری که فقط توانسته است تا موشک نقطه زن بسازد اما قانونی برای مبارزه با شرخری که از این چک برگشتی از دو طرف سود می برد را تصویب نکرده است خیلی متاسفم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: