کد خبر: ۸۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۶
فرماندار گچساران با اشاره به آلودگی مناطق بی بی حکیمه و باباکلان به ملخ های مهاجم، گفت: ملخ ها به منطقه لیشتر هم سرایت کرده و در حال پیشروی هستند که اگر پیشگیری نشود سایر شهرستان ها را درگیر خواهند کرد و از استان عبور می کنند.
حمله ملخ‌ها به ۴۰هزار هکتار از اراضی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران گفت: ۴۰ هزار هکتار از اراضی گچساران به ملخ های مهاجم آلوده شده و ملخ ها در حال پیشروی هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی خوان پایه در نشست مدیریت بحران استان با اشاره به آلودگی مناطق بی بی حکیمه و باباکلان به ملخ های مهاجم، افزود: ملخ ها به منطقه لیشتر هم سرایت کرده و در حال پیشروی هستند که اگر پیشگیری نشود سایر شهرستان ها را درگیر خواهند کرد و از استان عبور می کنند.

وی اظهارکرد: همه امکانات شهرستان را بسیج کرده‌ایم اما جوابگو نیست و ملخ ها در حال سرایت به دیگر مناطق استان هستند.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه ۴۰ هزار هکتار در شهرستان گچساران به صورت پراکنده مشاهده شده است، خاطرنشان کرد: کارگروهی توسط جهاد کشاورزی در شهرستان مستقر شده اما این کارگروه باید امکانات داشته باشد اگر قرار باشد دو نفر از جهاد کشاورزی استان بیایند مستقر شوند و از امکانات شهرستان استفاده کنند، ما خودمان می توانیم مدیریت کنیم.

خوان پایه اضافه کرد: دست خالی نمی شود با ملخ های مهاجم مبارزه کرد این ملخ ها به سمت گیاهان سبز در حال پیشروی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: