کد خبر: ۸۱۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
باهدف ارتقاء بهداشت محیطی کیش و از بین بردن جانوران موذی ، پارسال409 هزار و 552 نقطه و بیش از15 هزار منهول فاضلاب شهری معابر سم پاشی و طعمه گذاری شد.
سم پاشی و طعمه گذاری بیش از 409 هزار نقطه محل در جزیره کیش

به گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، درسال گذشته ،15 هزار و 453 منهول در خیابان های اصلی و فرعی مناطق مختلف جزیره و همچنین 138 هزار و 860 متر مربع از سایت بازیافت زباله های شهری و سایر بخش های زیر مجموعه شرکت عمران، آب و خدمات کیش با استفاده از سیستم  مه پاش یا فوگر سم پاشی شد.

همچنین در راستای ارتقاء بهداشت محیطی و سلامت ساکنان و گردشگران جزیره 409 هزار و 552 نقطه از فضای شهری کیش برای مبارزه با جانوران موذی طعمه گذاری شد.

گفتنی است، این عملیات هر ساله و  با فواصل 6 ماهه در مناطق مختلف جزیره اجرا و در  برخی مناطق نیز بر حسب نیاز هر سه ماه یکبار تکرار می شود.

شهروندان کیش می توانند در صورت مشاهده مشکلات احتمالی و نیاز به سم پاشی و طعمه گذاری، با سامانه 137 شرکت عمران، آب و خدمات، یابا شماره 09347687784تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: