کد خبر: ۸۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۴۶۲
فال روزانه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398
فال روزانه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398متولد فروردین : دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.

متولد اردیبهشت
: هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود.

متولد خرداد : اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

متولد تیر : برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

متولد مرداد : اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

متولد شهریور : احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

متولد مهر
: شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

متولد آبان
: امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

متولد آذر : شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

متولد دی : درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.

متولد بهمن
: در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

متولد اسفند : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: