کد خبر: ۸۱۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۵۶۷
اگر بخواهیم ساعت فعالیت مدارس را دیرتر آغاز کنیم، هر چه به سمت ظهر برویم، هوا گرم‌تر می‌شود و باعث دغدغه و نگرانی بیشتر برای دانش‌آموزان می‌شود.
آموزش و پرورش: عدم تغییر ساعت فعالیت مدارس در ماه رمضانبه گزارش خبرداغ ، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: امکان تغییر ساعت فعالیت مدارس در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در واکنش به موضوع «تغییر ساعات مدرسه در ماه مبارک رمضان»، اظهار کرد: با توجه به اینکه یک برنامه درسی مدون برای دانش‌آموزان طراحی شده است و دانش‌آموزان باید در موعد مقرر این برنامه درسی را به اتمام برسانند و در امتحانات پایان سال شرکت کنند، نمی‌توانیم ساعات درسی را کم کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اگر بخواهیم ساعت فعالیت مدارس را دیرتر آغاز کنیم، هر چه به سمت ظهر برویم، هوا گرم‌تر می‌شود و باعث دغدغه و نگرانی بیشتر برای دانش‌آموزان می‌شود.

نعمت‌الهی اضافه کرد: در نتیجه امکان تغییر ساعت فعالیت مدارس در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
خاک تو سرتون به تنها چیزی که فکر نمی کنید کیفیت آموزشی است چه بخواهید چه نخواهید وقتی دانش آموز خسته و بی حاله خود به خود کلاس تعطیله
ضمنا چرا ارگان ها و ادارات دیگه یکی دو ساعت زودتر تعطیل میشه و با افتخار تو رسانه اعلام می کنن اما وقتی به معلم رسید آسمون تفید
روزی جواب این بی مهری به معلم را خواهید داد که ان روز خیلی نزدیک است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: