کد خبر: ۸۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: قاتلان جنازه ای که دو روز قبل در رودخانه اترک کشف شده بود، دستگیر شدند.
قاتلان جنازه کشف شده در رودخانه اترک دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ، فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: قاتلان جنازه ای که دو روز قبل در رودخانه اترک کشف شده بود، دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری گفت: با پیگیری عوامل انتظامی و ماموران پلیس این دو نفر در رودخانه اترک نزدیک روستای قاضی دستگیر شدند.

او ادامه داد: بر اساس گفته های قاتلان مقتول را بعد از ریختن قرص خواب آور در آبمیوه بی حال کرده و در ادامه به زور اقدام به خوراندن قرص برنج به مقتول کرده و بعد از قتل وی او را داخل رودخانه اترک رها کرده اند.

سردار مظاهری زمان وقوع قتل را اول اردیبهشت ماه امسال ذکر کرد و گفت: تحقیقات پلیس بعد از اعلام مفقودی خانواده مقتول در حال انجام بود.

او یادآور شد: در چند روز گذشته یک دستگاه خودروی وانت پیکان بلاصاحب که مشخص شده بود متعلق به مقتول است در این محل کشف شد که با اقدامات و تحقیقات پلیس منجر به شناسایی و دستگیری قاتلان شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: اقدامات پلیس برای مشخص شدن علت فوت و قتل در دست انجام است.

جسد متعلق به مردی حدود 30 ساله است که توسط مردم، زیر پل شناسایی شده است.

گزارش کشف جسد ساعت 18 روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه به پاسگاه سیساب گزارش شده است.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: