کد خبر: ۸۱۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۰
سخنگوی اورژانس مازندران از انفجار در داخل تونل کندوان خبر داد و گفت: انفجار در داخل تونل کندوان سبب سوختگی شدید ۳ نفر و محبوس شدن ۵ نفر در داخل این تونل شد.
آخرین وضعیت انفجار تونل در آزادراه شمال / سوختگی شدید ۳ نفر / هنوز ۵ نفر در تونل محبوسند

به گزارش خبرداغ ، سخنگوی اورژانس مازندران از انفجار در داخل تونل کندوان خبر داد و گفت: انفجار در داخل تونل کندوان سبب سوختگی شدید ۳ نفر و محبوس شدن ۵ نفر در داخل این تونل شد.

زکریا اشکپور در گفتگو با ایسنا از انفجار تونل در کندوان و زخمی شدن چند نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دونا و مجلار به محل حادثه در منطقه پل زنگوله اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران تصریح کرد: تیم‌های اورژانس به همراه سایر نیرو‌های امدادی از هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور دارند. اخبار اولیه حاکی از محبوس شدن ۸ نفر داخل تونل بوده که با تلاش نیرو‌های امدادی ۳ نفر با سوختگی شدید از تونل خارج شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: به دلیل غلظت دود زیاد داخل تونل، عملیات نجات به کندی پیش می‌رود. از سرنوشت ۵ نفر دیگر در داخل تونل اطلاعی در دست نیست و روند امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

پیش از این رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران - شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا افزود: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.

پیش از این نیز سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی درباره جزئیات ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیرو‌های اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده باش اعلام شد. در این حادثه تا این لحظه دو نفر در محل درمان و هشت نفر نیز در تونل محبوس شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: