کد خبر: ۸۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۹
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از انهدام باند سه نفره سارقان موتورسیکلت با ۴۵ فقره سرقت خبر داد.
باند سرقت موتورسیکلت در پایتخت به دام افتادبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرهنگ جهانشاه تیموری در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط سه سارق سابقه‌دار انجام می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: مأموران مخفیگاه متهمان را در جنوب پایتخت مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی، تیم عملیات کلانتری برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: هنگام مراجعه به مخفیگاه سارقان متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودرو سواری شدند. مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است که بلافاصله برای دستگیری سارق خودرو اقدام و پس از مدتی وی نیز دستگیر شد. مأموران در ادامه موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

تیموری افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۴۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، همچنین تحقیقات در خصوص شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: