کد خبر: ۸۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
جانشین فرمانده انتظامی مازندران، از کشف ۵ عدد ظرف سفالی با قدمت ۳ هزار ساله در این شهرستان خبر داد و گفت که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و ارزش ریالی آثار تاریخی مکشوفه از سوی کارشناسان اداره میراث فرهنگی در دست بررسی است.
کشف اشیاء عتیقه ۳ هزار ساله در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، از کشف 5 عدد ظرف سفالی با قدمت 3 هزار ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق عتیقه و آثار تاریخی در شهر رستمکلای شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 13 شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفای این فرد 5 عدد کوزه سفالی و یک رشته دستبند با قدمت 3 هزار ساله کشف شد.

مخفمی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و ارزش ریالی آثار تاریخی مکشوفه از سوی کارشناسان اداره میراث فرهنگی در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: