کد خبر: ۸۰۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۹
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: حادثه سقوط خودرو سمند به دره یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
سقوط مرگبار سمند به درهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: حادثه سقوط خودرو سمند به دره یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به سقوط یک خودرو سمند به دره گفت: این حادثه بعد از ظهر روز سه‌شنبه ، 27 فروردین حوالی ساعت 14:46 به اورژانس البرز اعلام شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

بابایی افزود: حادثه در جاده کوهستانی آتشگاه ، نرسیده به روستای خوارس رخ داده بود به همین دلیل دسترسی و نجات مصدومین همکاری سازمان‌های دیگر را نیز می‌طلبید.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت مصدومین و بعد مسافت تا مرکز درمانی تخصصی، همزمان با خارج کردن مصدومین با تلاش عوامل اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی، اورژانس هوایی البرز نیز فعال شده و به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: سه مصدوم حادثه که هر سه آقا و در سنین 21 و 23 سال بودند ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز منتقل شدند.

بابایی در پایان اعلام کرد: متأسفانه راننده خودرو که مردی 21 ساله بود ، در اثر شدت حادثه در دم جان باخته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: