کد خبر: ۸۰۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۹
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی تاکنون ۲۵۰ روستا به صورت کلی و جزیی تخلیه شده‌اند. از روستا‌های تخلیه شده تنها ۱۰۵ روستا دچار آبگرفتگی هستند. در پی وقوع سیل در خوزستان، تاکنون به ۴۳۸ واحد مسکونی شهری و ۸۷ هزار واحد مسکونی روستایی خسارت وارد شده است
خسارت سیل به ۵۲۵ واحد مسکونی شهری و روستایی خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تخلیه 250 روستا به صورت کلی و جزیی در پی وقوع سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی تاکنون 250 روستا به صورت کلی و جزیی تخلیه شده‌اند. از روستاهای تخلیه شده تنها 105 روستا دچار آبگرفتگی هستند.

وی با بیان اینکه 56 اردوگاه برای ساکنان مناطق سیل‌زده در نقاط امن آماده شده است، گفت: تا این لحظه 105 هزار نفر در اردوگاه‌ها و محل‌های اسکان اضطراری اسکان داده شده‌اند.

حاجی‌زاده ادامه داد: همچنین در این مدت 350 هزار راس دام سبک و سنگین روستاییان جابه‌جا و علوفه آنها تامین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در پی وقوع سیل در خوزستان، تاکنون به 438 واحد مسکونی شهری و 87 هزار واحد مسکونی روستایی خسارت وارد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: