کد خبر: ۸۰۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۴
سرلشکر جعفری در حاشیه دیدار ظریف:
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: گوشت نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیر دندان ماست و خودشان هم می‌دانند که جرأت اقدام نظامی علیه ایران ندارند.
گوشت نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیر دندان ماست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه دیدار با محمدجواد ظریف گفت: خدا را شاکریم که دشمنان انقلاب اسلامی از احمق‌ترین افراد هستند و این صحبتی که آنها کردند، بسیار مضحک است. خود آنها هم می‌دانند که تمام حرکاتشان در منطقه و به ویژه گوشت نیروهای نظامی آنها زیر دندان نیروهای ماست، بنابراین آگاه هستند که نمی‌توانند هیچ گونه اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند و جرأت این را هم ندارند.

وی افزود: صحبت‌هایی که آنها کرده اند در حد شعار است اما اگر بخواهند حرکتی انجام دهند با واکنش سریع، جدی و قاطع ما روبه‌رو خواهند شد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: اقدام پلید اخیر آنها برخلاف نیت شومشان باعث همدلی و اتحاد بیشتر بین مردم عزیز و مسئولان کشور شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: