کد خبر: ۸۰۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: با وقوع سیل در کشور بنیاد مسکن کشور بسیج شدند و شش ستاد معین روز گذشته در استان مستقر شدند و کار بازسازی در استان آغاز شد. کنترل ساخت و ساز‌های روستایی با این شاکله و ساختار کمیسیون ماده ۹۹ جوابگو نیست. این ساختار باید اصلاح شود.
۶۰ روستای لرستان دچار رانش شدند

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: 60 روستای استان دچار رانش شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مسعود رضایی در ستاد بحران استان اظهار کرد: با وقوع سیل در کشور بنیاد مسکن کشور بسیج شدند و شش ستاد معین روز گذشته در استان مستقر شدند و کار بازسازی در استان آغاز شد.

وی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای روستایی با این شاکله و ساختار کمیسیون ماده 99 جوابگو نیست. این ساختار باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: با توجه به ماده 17 قانون ایمنی راه‌ها واحدهایی که در حریم راه‌ها ساخته شده‌اند باید تعیین تکلیف شوند. بلاتکلیف گذاشتن مردم منجر به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: 60 روستا در لرستان دچار رانش و لغزش شده‌اند و این تهدیدی است که باید جدی گرفته شود.

وی عنوان کرد: با این اعتبارات محدود، جابه‌جا کردن مردم به راحتی امکان‌پذیر نیست. کار بازسازی در لرستان با اوراق انجام نمی‌شود و باید وجه نقدی به صورت ویژه در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا بازسازی با سرعت و شتاب بیشتری پیش رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: