کد خبر: ۸۰۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۴
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: 100 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد و در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند.
کشف ۱۰۰کیلو تریاک در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: 100 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد و در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ 'عبدالوهاب حسنوند' در این خصوص اظهار داشت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری همدستش با یک دستگاه خودرو سواری 206 محموله مواد افیونی را پس از گذشتن از شیراز به تهران منتقل کند.

حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهمان در اتوبان تهران – قم شناسایی و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهمان و دستگیری هر 2 قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان 100کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: