کد خبر: ۸۰۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
با تصمیم مدیریت بحران دشت آزادگان به علت سیلاب و مسدود شدن راه ارتباطی مرز چذابه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.ناظر گمرکات خوزستان گفت: از صادرکنندگان تقاضا می‌شود از مرزهای دیگری برای صادرات کالای خود اقدام کنند زیرا این پایانه مرزی تعطیل است و امکان صادرات از آن وجود ندارد.
مرز چذابه تا اطلاع ثانوی تعطیل است

ناظر گمرکات خوزستان گفت: مرز چذابه تا اطلاع ثانوی به علت وقوع سیلاب و مسدود شدن راه ارتباطی تعطیل است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، غلامرضا بلوطی میرزا  اظهار کرد: راه‌های ارتباطی مسیر مرز چذابه دچار آبگرفتگی شده‌اند و شرایط تردد در این مسیر به شکلی است که تصمیم گرفتیم پایانه مرزی چذابه را تعطیل اعلام کنیم.

وی افزود: با تصمیم مدیریت بحران دشت آزادگان به علت سیلاب و مسدود شدن راه ارتباطی مرز چذابه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ناظر گمرکات خوزستان خاطرنشان کرد: از صادرکنندگان تقاضا می‌شود از مرزهای دیگری برای صادرات کالای خود اقدام کنند زیرا این پایانه مرزی تعطیل است و امکان صادرات از آن وجود ندارد.

بلوطی میرزا گفت: با بهبود شرایط منطقه و فروکش کردن آب در مسیرهای مواصلاتی به پایانه در خصوص بازگشایی مرز و از سرگیری روند صادرات تصمیم گیری خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: