کد خبر: ۸۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
دادستان تهران گفت: سیاست دستگاه قضایی کمک به تولید و تداوم اشتغال است و مغایرتی ندارد که در کنار این موضوع به تعقیب حکم در زمان خودش بپردازیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در برنامه رادیویی پارکشهر در رابطه با اقدامات قضایی صورت گرفته در ایام نوروز، اظهار کرد: همکاران در این ایام کشیک بودند و اقدامات خوبی در خدمت رسانی به مردم انجام شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد الزامات قضایی در رونق تولید، بیان داشت: بیشترین اتفاقات در سیستم اجرایی باید رخ دهد اما دستگاه تقنینی و قضایی باید حالت حمایتی بیشتری به خود بگیرند اگرچه به دلیل مشکلات ارز و تحریم‌ها مشکلاتی در مسیر تولید ایجاد شده لذا باید برای رونق تولید بانک ها و دستگاه های اجرایی بروکراسی ها را کاهش دهند.

دادستان تهران با اشاره به رسیدگی به پرونده نیشکر هفت تپه اظهار کرد: در این پرونده با سیاستی که تولید متوقف نشود و کارگران بیکار نشوند، اقدامات لازم را انجام دادیم.

جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: سیاست دستگاه قضایی کمک به تولید و تداوم اشتغال است و مغایرتی ندارد که در کنار این موضوع به تعقیب حکم در زمان خودش بپردازیم. تلاش کردیم بین تعقیب قضایی و تعطیل کردن و تداوم اشتغال یک هماهنگی ایجاد شود.

وی با اشاره به دستگیری سی‌نفر از دلالان عمده، با گران‌فروشی و عدم عرضه مرغ در بازار تلاش کردند وضعیت بازار مرغ را طی روزهای پایانی سال جاری آشفته تر نمایند، گفت: روز گذشته در میدان بهمن هزار تن مرغ توزیع شده است و در ایام عید تعدادی از معاونان در میدان بهمن حضور داشتند و اگر قیمت ۱۱۵۰۰ تومان را برای مرغ اعلام کردیم قیمت دادستانی نبوده است بلکه قیمت دولت است.

دادستان تهران تصریح کرد: در حوزه گوشت اقدامات خوبی انجام شده دام زنده وارد شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: