کد خبر: ۸۰۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۸
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در واکنش به حواشی مربوط به ایمنی خط 6 مترو تهران اعلام کرد: این خط کاملا ایمن و از تمام استانداردهای لازم برخوردار است.
شهرداری تهران: خط 6 مترو کاملا ایمن استمرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در واکنش به حواشی مربوط به ایمنی خط 6 مترو تهران اعلام کرد: این خط کاملا ایمن و از تمام استانداردهای لازم برخوردار است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، این مرکز شامگاه شنبه اطلاعیه ای درخصوص حواشی مربوط به ایمنی این خط که قرار است امروز 9 کیلومتر از آن با سه ایستگاه مسافرگیری به بهره برداری برسد صادر کرد.
در این اطلاعیه که رونوشتی از آن به ایرنا ارسال شد، آمده است: خط 6مترو که امروز با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری و پیروز حناچی شهردار تهران افتتاح خواهد می شود، طبق تمامی استانداردهای رایج و معمول مورد ارزیابی‌های لازم قرار گرفته و با تاییدیه مشاوران و مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از هر لحاظ ایمن و مورد اطمینان کامل است.
براساس این گزارش عصر امروز سند تاییدیه ایمنی شرکت‌ گروه مهندسین مشاور و مجری مبنی بر انجام تست‌های ایمنی خط 6 مترو شامل تهویه و هواسازها، سیستم ایمنی و اطفا حریق و سیگنالینگ نیز تقدیم کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران شده است.
این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: اولویت مدیریت شهری و شهرداری تهران امنیت شهروندان است و هیچگاه در راستای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها امنیت، دقت و صحت فدای سرعت نخواهد شد.
خط شش مترو 32 کیلومتر طول و 31 ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین با خط دو، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: